Wkrótce czerwone autokary PolskiegoBusa zmienią barwy na zielone

Już niedługo zobaczymy na drogach zielono-pomarańczowe autokary marki transportowej FlixBus – zamiast czerwonych PolskiegoBusa (SofiLayla / Pixabay)

Już niedługo zobaczymy na drogach zielono-pomarańczowe autokary marki transportowej FlixBus – zamiast czerwonych PolskiegoBusa (SofiLayla / Pixabay)

Już wkrótce marka PolskiBus zniknie z dróg. – PolskiBus.com oraz FlixBus rozpoczynają strategiczną współpracę, w ramach której m.in. w 2018 roku zintegrują siatkę połączeń – poinformował dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce Michał Leman. Dodał, że autokary PolskiegoBusa.com do połowy przyszłego roku mają zostać przemalowane na zielone barwy FlixBusa.

Zaznaczył, że bilety wykupione przez stronę internetową PolskiBus.com zachowują ważność.

– Rozpoczynamy strategiczną współpracę obu firm. To nie jest przejęcie. (…) Zmienia się marka i platforma sprzedaży. Wszystkie bilety, które zostały sprzedane przez PolskiegoBusa, mają ważność. Wszystkie autobusy jeżdżą, wszystkie połączenia zostają, nikt niczego nie zamyka. Wszystkie te elementy będą funkcjonować nie tylko do świąt Bożego Narodzenia, ale jeszcze nawet dalej niż święta Wielkiejnocy – powiedział Leman na poniedziałkowej konferencji prasowej.

– Liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów zielonymi autobusami FlixBus. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń – dodał.

Wyjaśnił, że dzięki integracji platformy sprzedażowej oraz siatki połączeń firmy PolskiBus.com stworzy ofertę dalekobieżnych połączeń autobusowych dla polskich pasażerów i zaoferuje nowe połączenia krajowe i międzynarodowe z kilku polskich miast do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.

– Mamy dziś przyjemność ogłosić, że rozszerzamy naszą współpracę z firmą FlixBus. Jesteśmy przekonani, że dzięki integracji innowacyjnych technologii oferowanych przez FlixBus, wysokich standardów bezpieczeństwa i najwyższej jakości usług zdobędziemy nowych pasażerów i rozpoczniemy nową erę na polskim rynku przejazdów autobusowych – powiedział Piotr Bezulski, dyrektor zarządzający w firmie PolskiBus.com.

Leman zapowiedział, że FlixBus ma obecnie kilku partnerów w Polsce, ale będzie rozmawiał z kolejnymi, tak aby docelowo mieć ich kilkunastu w naszym kraju.

Wprowadzenie standardów FlixBusa do autobusów firmy PolskiBus.com oznacza, że wszyscy pasażerowie będą mieli zapewnione: darmowe wi-fi zarówno w Polsce, jak i za granicą, większą przestrzeń na nogi, klimatyzację czy gniazdka elektryczne przy każdym siedzeniu.

FlixBus jest europejską firmą, która weszła na rynek w 2013 roku. Autobusy FlixBusa dziennie wykonują 200 tys. połączeń do 1,4 tys. miast w 26 krajach, w tym m.in. w Niemczech, Austrii, Danii, Holandii, Chorwacji, Polsce, Francji. W 2016 roku autobusy FlixBusa przewiozły 30 milionów pasażerów. Firma zatrudnia 6 tys. kierowców w 250 partnerskich firmach.

PolskiBus.com jest własnością Souter Holdings Poland. W ciągu sześciu lat firma przewiozła swoimi autobusami 25 mln pasażerów. Ma dwie bazy operacyjne: w Warszawie i we Wrocławiu. W czerwcu 2011 roku firma uruchomiła połączenia krajowe w Polsce oraz połączenia do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.

Źródło: PAP.

Tagi:
Witryna używa plików cookies zgodnie z polityką prywatności. zamknij