Wkrótce czerwone autokary PolskiegoBusa zmienią barwy na zielone

Już niedługo zobaczymy na drogach zielono-pomarańczowe autokary marki transportowej FlixBus – zamiast czerwonych PolskiegoBusa (SofiLayla / Pixabay)

Już niedługo zobaczymy na drogach zielono-pomarańczowe autokary marki transportowej FlixBus – zamiast czerwonych PolskiegoBusa (SofiLayla / Pixabay)

Już wkrótce marka PolskiBus zniknie z dróg. – PolskiBus.com oraz FlixBus rozpoczynają strategiczną współpracę, w ramach której m.in. w 2018 roku zintegrują siatkę połączeń – poinformował dyrektor zarządzający FlixBusa w Polsce Michał Leman. Dodał, że autokary PolskiegoBusa.com do połowy przyszłego roku mają zostać przemalowane na zielone barwy FlixBusa.

Zaznaczył, że bilety wykupione przez stronę internetową PolskiBus.com zachowują ważność.

– Rozpoczynamy strategiczną współpracę obu firm. To nie jest przejęcie. (…) Zmienia się marka i platforma sprzedaży. Wszystkie bilety, które zostały sprzedane przez PolskiegoBusa, mają ważność. Wszystkie autobusy jeżdżą, wszystkie połączenia zostają, nikt niczego nie zamyka. Wszystkie te elementy będą funkcjonować nie tylko do świąt Bożego Narodzenia, ale jeszcze nawet dalej niż święta Wielkiejnocy – powiedział Leman na poniedziałkowej konferencji prasowej.

– Liczymy na zainteresowanie nowej grupy klientów zielonymi autobusami FlixBus. Z początkiem 2018 roku w pełni zintegrujemy obie siatki połączeń – dodał.

Wyjaśnił, że dzięki integracji platformy sprzedażowej oraz siatki połączeń firmy PolskiBus.com stworzy ofertę dalekobieżnych połączeń autobusowych dla polskich pasażerów i zaoferuje nowe połączenia krajowe i międzynarodowe z kilku polskich miast do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.

– Mamy dziś przyjemność ogłosić, że rozszerzamy naszą współpracę z firmą FlixBus. Jesteśmy przekonani, że dzięki integracji innowacyjnych technologii oferowanych przez FlixBus, wysokich standardów bezpieczeństwa i najwyższej jakości usług zdobędziemy nowych pasażerów i rozpoczniemy nową erę na polskim rynku przejazdów autobusowych – powiedział Piotr Bezulski, dyrektor zarządzający w firmie PolskiBus.com.

Leman zapowiedział, że FlixBus ma obecnie kilku partnerów w Polsce, ale będzie rozmawiał z kolejnymi, tak aby docelowo mieć ich kilkunastu w naszym kraju.

Wprowadzenie standardów FlixBusa do autobusów firmy PolskiBus.com oznacza, że wszyscy pasażerowie będą mieli zapewnione: darmowe wi-fi zarówno w Polsce, jak i za granicą, większą przestrzeń na nogi, klimatyzację czy gniazdka elektryczne przy każdym siedzeniu.

FlixBus jest europejską firmą, która weszła na rynek w 2013 roku. Autobusy FlixBusa dziennie wykonują 200 tys. połączeń do 1,4 tys. miast w 26 krajach, w tym m.in. w Niemczech, Austrii, Danii, Holandii, Chorwacji, Polsce, Francji. W 2016 roku autobusy FlixBusa przewiozły 30 milionów pasażerów. Firma zatrudnia 6 tys. kierowców w 250 partnerskich firmach.

PolskiBus.com jest własnością Souter Holdings Poland. W ciągu sześciu lat firma przewiozła swoimi autobusami 25 mln pasażerów. Ma dwie bazy operacyjne: w Warszawie i we Wrocławiu. W czerwcu 2011 roku firma uruchomiła połączenia krajowe w Polsce oraz połączenia do Niemiec, Austrii, Czech, na Węgry i Słowację.

Źródło: PAP.

Tagi:

Drogi Czytelniku,

od 25 maja 2018 r. obowiązuje w Polsce Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), w skrócie nazywane RODO.

W myśl tych przepisów, abyśmy mogli nadal dostarczać Ci treści naszego serwisu oraz pracować nad jego rozwojem, np. mierzyć jego zasięg, potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych przez pliki cookies, które podczas przeglądania naszych stron zapisują się na urządzeniu, z którego korzystasz.

Na dole niniejszej informacji znajduje się przycisk, którym możesz potwierdzić swoją zgodę. Twoje dane będą wykorzystywane w celach marketingowych oraz analitycznych. Więcej informacji znajdziesz na naszej stronie O prywatności.

Administratorzy danych i podmioty, którym będziemy powierzać przetwarzanie Twoich danych

Administratorem danych jest Fundacja „Nowa Epoka”, więcej infomacji znajdziesz na naszej stronie O prywatności.
Informacje o podmiotach, którym będziemy powierzać przetwarzanie Twoich danych także znajdziesz na stronie O prywatności.

W jakim celu będziemy przetwarzać dane:

  • analitycznym
  • by lepiej dopasować treści redakcyjne do Twoich zainteresowań
  • by zapobiec (np. poprzez wykrywanie botów) ewentualnym nadużyciom w usługach i zapewnić bezpieczeństwo korzystania z serwisu.

Zgodnie z nowymi przepisami masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, żądać usunięcia Twoich danych. Jak to zrobić, opisujemy na stronie O prywatności.

Podstawy prawne przetwarzania Twoich danych osobowych

Każde przetworzenie Twoich danych osobowych musi mieć oparcie w odpowiednich przepisach. I tak, podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych w celach analitycznych oraz w celu zapewnienia bezpiecznego i niezakłóconego korzystania z serwisu jest tzw. uzasadniony interes administratora, opisany w art. 6 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE), tzw. RODO. W pozostałych przypadkach przetwarzanie Twoich danych będzie się odbywać na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Jeśli więc zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych osobowych zbieranych przez pliki cookies, które podczas przeglądania naszych stron zapisują się na urządzeniu, z którego korzystasz, kliknij w poniższy przycisk.